| TAK | RACZEJ TAK | TRUDNO POWIEDZIEĆ | RACZEJ NIE | NIE | |
| Uczniowie znają stawiane przed nimi cele uczenia się i formułowane wobec nich oczekiwania? | |||||
| Wymagania przedmiotowe są podawane na początku roku szkolnego i systematycznie przypominane? | |||||
| Każda lekcja rozpoczyna się podaniem celów i kończy refleksją o stopniu ich osiągnięcia? | |||||
| Informowanie ucznia o jego postępach w nauce oraz ocenianie pomagają uczniom uczyć się i planować indywidualny rozwój? | |||||
| Informacja zwrotna zawarta w komentarzu do oceny zawiera wskazówki, jak poprawić błędy lub udoskonalić pracę? | |||||
| Czy nauczyciel tworzy sytuacje sprzyjające poszukiwaniu przez uczniów różnych rozwiązań? | |||||
| Czy nauczyciel uzyskuje od uczniów informacje zwrotną w jaki sposób osiągnęli cel? | |||||
| Czy uczniowie odnoszą się do siebie życzliwie? | |||||
| Czy wzajemna relacja miedzy nauczycielem i uczniem jest życzliwa? |